Porady  

Wrzesień, czyli noworocznych porządków ciąg dalszy

16 września, 2016
dorota.s

16 września 2016 | autor: Dorota Szelągowska

Moja pracownia jest pełna ołówków, kredek, pisaków, cienkopisów, kolorowych taśm i karteczek o różnych kolorach. Sklepy papiernicze to miejsce, gdzie potrafię wydać naprawdę dużo. Zawsze coś się może przydać – opalizujący olejny marker czy nożyczki wycinające fantazyjne wzory 🙂 Wszystkie gadżety mają swoje miejsce – w pudełkach, słoikach, kubeczkach. Na biurku trzymam porządek – stąd potrzeba i pomysł na prosty organizer.

Do zrobienia organizera, potrzebować będziecie:

  • płyty mdf o grubości 15 mm lub drewna

  • puszek

  • wkrętarki wraz z wkrętami (małe, duże)

  • lakieru dekoracyjnego, spreju bądź farby

  • miarki

Na początku z dwóch kawałków płyty mdf wycięłam prostokąty (o wymiarach 11 x 30 cm oraz 17 x 30 cm) i ułożyłam w formie podstawy. Wymiary trzeba dostosować do miejsca (biurka, stołu) i wielkości/ ilości użytych pojemników. Całość połączyłam za pomocą wkrętów.

Podstawę i puszki pomalowałam lakierem dekoracyjnym w kolorze zielono-biały półmat.

Na końcu przykręciłam za pomocą małych wkrętów puszki do płyty mdf.

Zależało mi na pojemnym przyborniku pasującym do stylistyki biura. Dość kobiecego zresztą. Na tej bazie jednak, można stworzyć coś bardzo spersonalizowanego, użyć różnych kolorów czy materiałów do dodatkowej aranżacji.

PS. podobno przyjazna aranżacja i osobiste dodatki w miejscu pracy podnoszą naszą wydajność i poprawiają samopoczucie, więc polecam – nawet do zunifikowanych korporacyjnych przestrzeni, a może przede wszystkim do takich właśnie.

Do.

Możliwość komentowania została wyłączona.

Podobne artykuły